مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-14سياسي

ثبت نام حدود 17 هزار گیلانی برای پیاده روی اربعین


دبیر ستاد اربعین گیلان، از ثبت نام 16 هزار و 951 گیلانی در سامانه سماح خبر داد و افزود: از این تعداد، 15 هزار و 256 نفر با پرداخت حق بیمه اقدام به تکمیل ثبت نام خود کرده اند.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد اربعین گیلان، از ثبت نام 16 هزار و 951 گیلانی در سامانه سماح خبر داد و افزود: از این تعداد، 15 هزار و 256 نفر با پرداخت حق بیمه اقدام به تکمیل ثبت نام خود کرده اند.

روح الله بخشی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، سامانه سماح را مرجع ثبت نام زوار مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق دانست و اظهار کرد: ثبت نام در این سامانه از سوم مردادماه آغاز شده و شاهد استقبال عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم.

وی از ثبت نام 16 هزار و 951 گیلانی در سامانه سماح خبر داد و افزود: از این تعداد، 15 هزار و 256 نفر با پرداخت حق بیمه اقدام به تکمیل ثبت نام خود کرده اند.

دبیر ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم ثبت نام در سامانه سماح جهت مدیریت هرچه بهتر حمل و نقل و اسکان و تسهیلات، تصریح کرد: با استفاده از اطلاعات زائران می توانیم وضعیت تردد از مرزها را مشخص کنیم و در پیک سفر مدیریت موثرتر و منسجم تری داشته باشیم.

بخشی نژاد با اشاره به تداوم ثبت نام تا اول شهریورماه، خاطرنشان کرد: زوار اباعبدالله الحسین(ع) هرچه زودتر در سامانه سماح ثبت نام کنند تا امکان برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 17 هزار گیلانی برای پیاده روی اربعین

ثبت نام حدود 17 هزار گیلانی برای پیاده روی اربعین